Aktualności2025

Chorągiew Ziemi Lubuskiej ZHP poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko: asystenta/asystentki zarządu

Miejsce i czas wykonywania pracy: Zielona Góra, na pół etatu 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 

  • wspieranie członków zarządu w bieżących działaniach w szczególności: nadzór i obsługa korespondencji, w tym zarządzanie korespondencją elektroniczną, prowadzenie kalendarza, umawianie spotkań, ich przygotowanie i obsługa, redagowanie pism, organizacja podróży służbowych, przygotowywanie sprawozdań, 
  • współorganizowanie dużych przedsięwzięć, odpowiedzialność za aspekty organizacyjne i logistyczne, 
  • współpraca z urzędami i instytucjami publicznymi, 
  • wspieranie pracy wolontariuszy. 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy: 

  • wykształcenie minimum średnie, 
  • umiejętność organizacji pracy własnej, 
  • samodzielność i umiejętność podejmowania inicjatywy, 
  • kultura osobista i komunikatywność na wysokim poziomie, 
  • umiejętność działania pod presją czasu, 
  • sumienność, dyskrecja, elastyczność, 
  • znajomość pakietu Office, 
  • mile widziane prawo jazdy kategorii B, 
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. 

Oferujemy: 

  • możliwość ustalenia elastycznego grafiku pracy, 
  • możliwość zdobywania ciekawego doświadczenia zawodowego oraz dalszego rozwoju,
  • praca w przyjaznym i dynamicznym zespole, który zmienia świat na lepsze,
  • pełne wyzwań środowisko pracy. 

Wynagrodzenie: 2333 zł brutto/mc 

  

Wymagane dokumenty i oświadczenia: CV (do CV należy dołączyć poniższą klauzulę) 

Ja, …………………………… potwierdzam zapoznanie się z obowiązkiem informacyjnym dotyczącym moich danych osobowych. 

☐ wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, 

☐ wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (dotyczy, gdy przekazane dane osobowe wykraczają poza zakres wskazany w art. 22 1 Kodeksu Pracy), 

☐ wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych szczególnej kategorii (wymagane w przypadku, gdy kandydat podaje z własnej woli dane osobowe wskazane w art. 9 ust. 1 RODO). 

  

……………………………………… …………………………………… 

/data/ /podpis/ 

 

Termin i miejsce składania dokumentów: 5 marca 2025 r. do godz. 20:00 na maila lubuska@zhp.pl 

  ——————-

Obowiązek informacyjny w związku z przetwarzaniem danych osobowych – kandydat do pracy (Kodeks Pracy) 

  1. Administratorem danych osobowych jest Chorągiew Ziemi Lubuskiej Związku Harcerstwa Polskiego (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Bohaterów Westerplatte 27, 65-034 Zielona Góra.  Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Bohaterów Westerplatte 27, 65-034 Zielona Góra lub drogą e-mailową pod adresem: lubuska@zhp.pl.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: rodo@zhp.pl.
  3. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
  4. Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
  5. a) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie wykraczającym poza przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  6. b) wykorzystania danych osobowych w następnych naborach pracowników jeśli wyrażona zostanie zgoda – art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  7. c) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie określonym przez przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO;
  8. d) ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

Jeśli w dokumentach rekrutacyjnych, zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, to przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie na podstawie zgody – art. 9 ust. 2 lit. a RODO.  

W przypadku kandydatów, których podanie zostało rozpatrzone negatywnie dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji, a następnie przez okres 3 lat w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. W przypadku wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w następnych naborach, dane będą przechowywane przez okres 1 roku. 

W przypadku kandydatów, z którymi została zawarta umowa o pracę dane włączane są do akt osobowych pracownika i przechowywane zgodnie z przepisami prawa. 

  1. Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
  2. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  3. Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa oraz na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, w tym do dostawców usług teleinformatycznych.
  4. Posiada Pani/Pan prawo do:
  5. a) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
  6. b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych;
  7. c) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  8. d) wniesienia skargi na działania Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie danych wykraczających poza ten zakres jest dobrowolne.
  10. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.