Komunikat nr 1
1. Termin zlotu : 21-22-23-24. VIII 2014
2. Miejsce: baza obozowa w Niesulicach
3. Komenda zlotu:
- hm. Tadeusz Strażewicz- komendant
- phm. Katarzyna Pawlak- zastępca ds. programowych
- hm. Magdalena Jagodzińska – biuro Zlotu
- hm. Katarzyna Kawka – kształcenie
- hm. Dariusz Zajączkowski – logistyka
- phm. Marcin Dulko – kwatermistrz
- pwd. Eliza Zaborowska – promocja
4. Skład reprezentacji:
◊ Koordynator
◊ Komendant Hufca
◊ 5 zastępów :
• 7 osób Partol Zuchowy + patrolowy (osoba pełnoletnie oraz w stopniu co najmniej pwd lub posiadające kurs wychowawców)
• 7 osób patrol Harcerski + patrolowy (j.w.)
• 7 osób partol Wędrowników + patrolowy (j.w.)
• 7 osób patrol Harcerzy Starszych + patrolowy (j.w.)
• 7 osób patrol Drużyny NS + patrolowy (j.w.)
• Seniorzy
5. Koszt uczestnictwa 1 osoby:
120 zł (wyżywienie, program, ubezpieczenie, wyprawka, koszty eksploatacyjne)
6. Terminarz:
- do 10.04 wybór koordynatora hufcowego , przesłanie informacji do KCH ZHP
- 26.04. godz.10:00 zbiórka hufcowych koordynatorów Zlotu CHZL
- do 25.04 deklaracja uczestnictwa z podziałem na piony (druk w załączeniu)
- do 15.05 lista uczestników z wpłatą pierwszej raty (60 zł)
- do 16.06 wpłata drugiej raty (60 zł)
7. Sprawy organizacyjne:
Własny sprzęt ( namioty 10tki małe i duże, łóżka, materace, koce, śpiwory, kubek, menażka, sztućce)
Transport we własnym zakresie
Komenda Zlotu Chorągwi ZHP